Panda fadder!

Hej jag tänkte bara säga som att jag är en sån stor djurvän så ville jag stödja dujren i en förening, och då skänker jag 30 kr i månaden! Och lixom 30 spänn för att ett djur ska må bra! Är ni snåla eller? Kom igen slå nummret 72 900 och SMSA tiger, panda, urangutang eller isbjörn. Jag valde dock panda! För har jag har ju sett på så många klipp som på pandor där dom plågar dom och de e så hemskt! Vill att ALLA djur ska ha de lika bra!! Mitt val var ganska svårt tycker jag, som att jag gillar inprensip alla djur. Men tog de djuret som va värst drabbat! Och de e dock av mina egna pengar såklart! Men håppas du e klock och gör lika dant! P
USS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0